دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
Monday, 29 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۶ ]

 

 

 

گیلان امروز-  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از آسفالت ۸۵.۵ کیلومتری و روکش آسفالت ۱۵۸.۷ کیلومتری راه های روستایی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شاهد رشد ۳۳ درصدی آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی و فرعی بودیم.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با خبرنگاران، از آسفالت ۸۵.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان گیلان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: همچنین روکش آسفالت ۱۵۸.۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در این مدت انجام شد.

وی با بیان اینکه گیلان با مواهب خدادادی و چشم‌انداز زیبا یکی از قطب‌های مهم سیاحتی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان، راه‌های روستایی را تبدیل به یک شریان مهم در گیلان کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان توجه به راه‌های روستایی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید نیز، طول بیشتری از راه‌ها برای تردد کاربران، آسفالت و آماده بهره‌برداری شود.

نیک فهم همچنین از روکش ۶۵.۳ کیلومتر راه فرعی غیر شریانی در گیلان خبر داد و متذکر شد: در حوزه نگهداری راه‌های روستایی، هرچه آسفالت مناسب‌تر باشد، کاربران جاده تردد امن‌تری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان رشد عملکرد آسفالت و روکش انجام گرفته در حوزه راه‌های روستایی و فرعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، ۳۳ درصد بوده که از رشد قابل توجهی برخوردار است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان